Indien u overweegt u in te schrijven als patiënt, neemt u dan altijd eerst contact op met de assistente om te informeren naar de mogelijkheden op dat moment.
Als inschrijving mogelijk is, dan kan dat via onderstaand formulier. Ook kunt u zich inschrijven door middel van een inschrijfformulier dat de assistente u overhandigt. Wij stellen het op prijs, en vinden het van meerwaarde, om bij inschrijving meteen een kennismakingsgesprek met de huisarts in te plannen. In dat gesprek worden nog wat vragen gesteld over uw medische voorgeschiedenis, en wordt er uitleg gegeven over de gang van zaken in de praktijk. Uiteraard is dit gesprek ook een gelegenheid voor u om vragen te kunnen stellen.
Administratie
Om de administratie op orde te houden is het van belang dat u veranderingen in uw situatie, zoals verhuizing, huwelijk, geboorte, scheiding, of verandering van verzekering zo snel mogelijk aan ons doorgeeft. Ook vragen wij u om u bij de eerste kennismaking te legitimeren bij de assistente. Dit kan met een paspoort, identiteitskaart, of met uw rijbewijs. Wanneer u zich inschrijft is het belangrijk dat u dit meldt bij uw vorige huisarts. Op die manier kan uw digitaal dossier overgezet worden.
Inschrijfformulier nieuwe patiënt
Hieronder vindt u een inschrijfformulier waarmee u zich, na vooraf overleg met de assistente, als nieuwe patiënt kunt inschrijven. Voor een goede inschrijving dient u alle verplichte velden in te vullen. Wilt u ook uw paspoort, ID of rijbewijs uploaden óf laten zien aan de balie bij de assistente? Als er bijzonderheden zijn waarvan u belangrijk vindt dat wij dit weten, dan kunt u deze beschrijven onder ‘Overige opmerkingen’. U kunt er ook voor kiezen om deze te bespreken in het kennismakingsgesprek.
Als u bijzonderheden aan ons wilt melden, beschrijf deze
dan graag bij ‘Overige opmerkingen’.